Dohladka! (1. časť)

17. augusta 2015

Niet žiadnych pochýb o tom, že k letu okrem iných vecí neodmysliteľne patrí i hladká pokožka. Tá sa už však stala našou neodmysliteľnou súčasťou počas akéhokoľvek ročného obdobia a stala sa tiež dôležitou súčasťou upraveného vzhľadu.  Napriek tomu, že kedysi to tak vôbec nebolo a tiež napriek snahám rôznych aktivistov protestujúcich proti tomuto už zaužívanému postoju, si to v dnešných časoch spoločnosť, takpovediac, vyžaduje. Je skvelé, že dnešná doba nám ponúka mnohé spôsoby odstraňovania nechcených chĺpkov, pričom vybrať si môžeme depiláciu alebo epiláciu - a dnes bude reč o tej prvej. Alebo inak povedané, dnes mám pre vás porovnanie troch holiacich strojčekov troch značiek v rôznych cenových reláciách, ktoré slúžia na odstránenie povrchovej časti chĺpka bez bolestivého  zásahu "pod kožu".


Prvým a zároveň najlacnejším je jednorázový holiaci strojček Wilkinson Xtreme 3 Beauty Sensitive, ktorý sa bežne predáva v balení po štyroch kusoch, no určite sa dá kúpiť aj samostatne. Keďže je jednorázový, jeho holiaca hlavica sa nedá vymeniť, čiže po tom, ako sa čepieľky zatupia a neholia tak, ako by mali, nezostáva vám nič iné, než strojček vyhodiť. Nevýhodou je, že čepieľky sa zatupia naozaj rýchlo. Holí však zodpovedne a dôkladne, i keď použitie holiaceho gélu je nevyhnutné, pretože zvlhčujúci prúžok na žiletke skutočne nepostačí. Odporúčať ho môžem s tým, že z jednorázových je to to lepšie, celkovo však na holenie poznám lepšie výrobky.




Ďalším výrobkom je holiaci strojček Balea Mistique, pri ktorom je možnosť vymenenia holiacej hlavice a musím povedať, že som ním milo prekvapená. Je to totiž ten produkt, kedy za málo peňazí dostanete veľa muziky. Jeho veľkou výhodou je, že cena náhradných hlavíc je síce takmer rovnaká, ako cena nového prístroja, avšak dostanete za ňu 8 kusov, čo je naozaj výhodné. Žiletky holia výborne, voči nim nemám z tohto hľadiska žiadnu výhradu, avšak nutnosť použitia holiaceho gélu je vysoká, pretože zvlhčujúci prúžok nestojí za nič. Odporúčam bez výhrad, avšak stále ešte poznám niečo lepšie...




... a tým je holiaci strojček Gillette Venus, ktorý je podľa mňa majstrom vo svojej kategórii. Priznávam, že nie je veľký rozdiel medzi pokožkou oholenou Balea a Gillette strojčekom, zdá sa mi však, že efekt je o niečo málo trvácnejší a tiež že pokožka je po holení hladšia, za čo určite môže to, že má najviac čepielok, no tiež to môže byť spôsobené zvlhčujúcim pásikom. Ten je v tomto prípade skutočne účinný a funkčný, svoju funkciu stráca až časom. Čo je však dôležité povedať, že náhradné hlavice maj naozaj vysokú cenu, ktorá pri štyroch kusoch niekedy dosahuje výšku až trojnásobku ceny samotného strojčeka. Výborné ale je, že hlavice sú kompatibilné so všetkými modelmi, čiže vybrať si určite nie je problém. Moje odporúčanie je zo všetkých najvyššie, avšak zdôrazňujem vyššiu cenu náhradných hlavíc.




V závere by som rada povedala, že ktorékoľvek z uvedených  by ste si vybrali, chybu určite nespravíte, v tomto prípade však platí, že vyššia cena sa rovná lepším výsledkom. No, a keďže som v úvode spomínala ešte jeden spôsob - epiláciu - môžem vám sľúbiť, že vám o nej napíšem v druhej časti tohoto článku.
Vaša Donny ♥

8 komentárov:

  1. Tú od Gillete som mala a čo ja viem, nie je to vôbec žiaden zázrak, je drahá a slabá, akože účinná je asi ako všetky dámske žiletky, na nohy fajn, ale také podpazušie mi dobre neoholila ani jedna dámska žiletka, preto používam pánske. Predsa len v tomto smere je už vývoj ďalej ako v našom prípade.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja musím povedať, že mne bohate stačí aj na podpazušie, zatiaľ som žiaden problém nemala. Je ale pravda, že pánske holenie celkovo ide viacej dopredu, na nás kašlú :D Síce sú vychytávky rôzne, ale stále na rovnakej úrovni :D

      Odstrániť
  2. Gillette Venus je nejlepší..ale škoda, že taky nejdražší. Wilkinson je fajn i z hlediska ceny, ale zase se celkem rychle otupí. Tak možná bych mohla zkusit tu Baleu, tu jsem ještě neměla:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ozaj je to škoda, no zasa tie náhradné hlavice sa nekupujú každý mesiac, takže si myslím, že sa to dá :) Baleu skús, snáď budeš tiež spokojná aspoň tak, ako ja :)

      Odstrániť
  3. No neviem, ja používam Wilkinsonky a vydržia mi dosť dlho ostré.. Ale už som si všimla, že pánske žiletky sú ešte kvalitnejšie, takže niekedy ukradnem bratovi tie jeho (tiež wilkinson) :-D A holiaci gél niekedy ani nepoužívam a nie je žiaden problém.. Asi aj v holení je drogéria dosť individuálna :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš čo, ja myslím, že je to individuálne a závisí to aj na pokožke. Ja keby som gél nepoužila, tak mám pokožku tak vysušenú a podráždenú, že hotovo :/ :D A pánske zasa používať nechcem, aj keď som už aj to skúšala, pretože tie sú predsa vyvinuté na hrubšie mužské chĺpky a k našej pokožke nie sú veľmi citlivé :( Je ale pravda, že ich efekt je parádnejší :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS